One Little Bean

A voyage to birth and beyond...
Lilypie 2nd Birthday Ticker

Friday, October 12, 2007

Uwaga dla polskiej rodziny Lily!

Cześć. Tu mama Lily.

Chciałam wam tylko dać znać o paru nowych rzeczach na blogu Lily. Po pierwsze, jest nowe okienko po lewej stronie, zatytułowane “What Lily’s doing” - czyli “Co robi Lily”. Kiedy nie mam czasu zamieścić nowych zdjęć lub całego nowego wpisu na blogu, mogę łatwo zostawić notkę w tym okienku, dając wam znać co Lily robi w przeciągu dnia.

Zamierzam już w krótce dokończyć aktualizację tego blogu o wszystkie najnowsze zdjęcia!

Dodałam też możliwość dopisywania komentarzy przez was - czytelników. Aby dopisać komentarz pod jakieś zdjęcie lub wpis, kliknij na link “comments” na końcu danego wpisu. Otworzy się nowe okienko. Proszę w nim wpisać swój komentarz, i wtedy kliknąć na “Other”, gdzie prosimy bardzo o wpisanie imienia. Nie trzeba wpisywać linku na własną stronę internetową – samo imię wystarczy, i fajnie będzie wiedzieć kto pisze. Wasze komentarze będą automatycznie wysyłane na mój email, gdzie muszę je zatwierdzić zanim je będzie widać na blogu. Chodzi tu o uniknięcie niepożądanych komentarzy, jak na przykład spam.

Komentarze po polsku są bardzo mile widziane! Pomogą mi w nauce polskiego, a w razie co, Tomek może mi i Lily zawsze powiedzieć co one znaczą :)

Mamy nadzieję że w krótce od was wszystkich “usłyszymy”!

Lily, Krista i Tomek
posted by Krista at 4:53 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home